Chihuahua-passie van A tot Z
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chihuahua-passie van A tot Z

Alle mogelijke info over ras-standaard, gezondheid, hondenshows, puppy's, opvoeding, adressen betrouwbare fokkers, ...Voor liefhebber fokkers en particulieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Your first subject

Ga naar beneden 
+2
edithje
Souvenir.Cheyenne
6 plaatsers
AuteurBericht
Souvenir.Cheyenne
Admin
Souvenir.Cheyenne


Aantal berichten : 223
Registratiedatum : 20-12-13
Leeftijd : 59
Woonplaats : Falmagne (Dinant) - Belgium

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Your first subject   Your first subject Icon_minitimevr dec 20, 2013 2:05 am

Take some time to read this information before starting to use the administration of your forum:

How to access your administration panel ?
In the top menu, click on Log In, a new page is displayed. Fill in the username "admin" and the password you have choosen during your registration. If you have lost or forgot it, click here. Once you are logged in, click on the link "Administration Panel" at the bottom of the page.

How to modify your board's appearance ?
You can modify your board's appearance by choosing a theme (each theme displays different pictures, colors and icons). To do that, go to the administration panel, then click on Management in the Styles Admin menu and choose one of the displayed themes. You can later change it or choose another one.

How to manage the categories and forums ?
You can add, modify and delete the categories and forums that you have created anytime and without limit. To do that, go to the administration panel, in the management part of the Forum Admin, and click on "Add a link" (a forum or a category). In a first time, we advice you to create test categories and test forums that you will delete later, in order to understand how this tool works.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chihuahua-passie.actieforum.com
edithje




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 28-12-13

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitimeza dec 28, 2013 6:43 pm

Ik ben Edith koelewijn ,van chihuahuakennel De Canes Saevi ,ik ben gestopt met fokken ,maar mijn liefde voor de Chis is natuurlijk niet over ,ik heb er nog 10 rondlopen ,ik heb ruim 20 jaar gefokt dus weet wel het een en ander over dit ras ,alle vragen zijn dan ook welkom ,groetjes Edith
Terug naar boven Ga naar beneden
RiaHeijungs

RiaHeijungs


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 28-12-13
Leeftijd : 69
Woonplaats : Mijdrecht

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitimeza dec 28, 2013 6:56 pm

Ik ben Ria Heijungs van de Chihuahua kennel Perra Pequina mijn 1ste nestje kreeg ik in 1992
fokt nu zo af en toe een nestje ,mijn oudste is nu 15 jaar en de jongste (achter klein kind) van de oudste is nu 16 maanden ,er lopen hier 22 hondjes (kort en langhaar) in de huiskamer en het is nog steeds het ras waar ik mijn hart aan heb verpand
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chihuahua-kennel.nl
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Souvenir.Cheyenne
Admin
Souvenir.Cheyenne


Aantal berichten : 223
Registratiedatum : 20-12-13
Leeftijd : 59
Woonplaats : Falmagne (Dinant) - Belgium

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitimezo dec 29, 2013 12:25 pm

Dank je Edithje en Ria , mijn 'ouwe trouve' Hollandse fokkers die altijd klaar staan met raad en daad , en waarvan ik bij mijn start periode heel veel leerde  Cool 

Blij Edith dat je nog niet afgekickt bent ondanks al je tegenslagen dit voorbije jaar.
En Ria mijn lieve schat...het was heerlijk jullie terug te zien en de 15 jarige verjaardag van je oudste te mogen meemaken. Heerlijk Cheffie en familie terug te zien na al die jaartjes  Cool 

Welkom vrienden  Surprised 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chihuahua-passie.actieforum.com
Girra's Place
Admin
Girra's Place


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 20-12-13
Leeftijd : 54
Woonplaats : Betekom, Vlaams Brabant

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitimezo dec 29, 2013 1:18 pm

Welkom Edith en Ria, fijn jullie er bij te hebben  Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.girrasplace.be
Caira en anja




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-12-13

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:41 pm

Hallo allemaal, ik ben Anja de meeste kennen me onder mijn oude nick name Chita, maar dat lukte me hier niet zo in te schrijven. Dus nu Anja en caira, caira is mijn meisje die Edith mij toevertrouwde waar ik haar nog altijd dankbaar voor ben. Drie jaar terug is mijn huisje uitgebreid met een tweeling jari en jill twee opdonders die vreselijk verschillen van elkaar jill een muisje van 1,2 kilo en jari van ruim 3,5 kilo en dan natuurlijk mijn oude pikkie Diego die bij mij als herplaatser terecht kwam en nooit meer is weggegaan. Ik hoop dat dit een gezellig forum blijft zonder haat en nijd waar mensen met liefde voor de chihuahua bij elkaar komen dikke knufff van Anja en haar viertal xxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Girra's Place
Admin
Girra's Place


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 20-12-13
Leeftijd : 54
Woonplaats : Betekom, Vlaams Brabant

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:47 pm

Welkom Anja  Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.girrasplace.be
RiaHeijungs

RiaHeijungs


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 28-12-13
Leeftijd : 69
Woonplaats : Mijdrecht

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitimezo dec 29, 2013 5:44 pm

Caira en anja schreef:
Hallo allemaal, ik ben Anja de meeste kennen me onder mijn oude nick name Chita, maar dat lukte me hier niet zo in te schrijven. Dus nu Anja en caira,  caira is mijn meisje die Edith mij toevertrouwde waar ik haar nog altijd dankbaar voor ben.  Drie jaar terug is mijn huisje uitgebreid met een tweeling jari en jill twee opdonders die vreselijk verschillen van elkaar jill een muisje van 1,2 kilo en jari van ruim 3,5 kilo  en dan natuurlijk mijn oude pikkie Diego die bij mij als  herplaatser terecht kwam en nooit meer is weggegaan. Ik hoop dat dit een gezellig forum blijft zonder haat en nijd waar mensen met liefde voor de chihuahua bij elkaar komen dikke knufff van Anja en haar viertal xxxx



Welkom Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chihuahua-kennel.nl
Souvenir.Cheyenne
Admin
Souvenir.Cheyenne


Aantal berichten : 223
Registratiedatum : 20-12-13
Leeftijd : 59
Woonplaats : Falmagne (Dinant) - Belgium

Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitimezo dec 29, 2013 6:29 pm

Caira en anja schreef:
Hallo allemaal, ik ben Anja de meeste kennen me onder mijn oude nick name Chita, maar dat lukte me hier niet zo in te schrijven. Dus nu Anja en caira,  caira is mijn meisje die Edith mij toevertrouwde waar ik haar nog altijd dankbaar voor ben.  Drie jaar terug is mijn huisje uitgebreid met een tweeling jari en jill twee opdonders die vreselijk verschillen van elkaar jill een muisje van 1,2 kilo en jari van ruim 3,5 kilo  en dan natuurlijk mijn oude pikkie Diego die bij mij als  herplaatser terecht kwam en nooit meer is weggegaan. Ik hoop dat dit een gezellig forum blijft zonder haat en nijd waar mensen met liefde voor de chihuahua bij elkaar komen dikke knufff van Anja en haar viertal xxxx

Welkom Anja en je kleintjes, leuk je erbij te hebben en laat ons hopen dat dit een leuk er leerrlijk forum wordt waar inderdaad haar en neid buiten de deur blijven.
Ik had (heb) al 5 jaar een franstalige versie die super goed verloopt en waar veel leuke en eerlijke vriendsschapen door ontstaan zijn en hoop dat dit hier ook het geval mag zijn.

Nodig gerust leuke mensen uit die onze passie delen, het forum is in een begin stadium dus alle beetjes helpen om straks een gezellig samenzijn te hebben. We kunnen er trouwens allen ook van leren, ook na jaren fokken.

Ik mag me gelukkig prijzen met enkele eerlijke en hele goede vriendinnen en prijs me een gelukkig mens.  Surprised Ondanks af en toe bedrogen te zijn geweest, maar deze pagina's zijn nu dicht;

We doen ons best om zo veel foto's te plaatsen en teksten of wat dan ook zodat het vlug wat voller lijkt.
Plaats geerust foto's van je chitjes, de albummetjes en rubrieken wijzen zichzelf uit

 Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chihuahua-passie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Your first subject Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your first subject   Your first subject Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your first subject
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chihuahua-passie van A tot Z :: FORUM :: Reglementen van het forum-
Ga naar: